Vi skvallrar lite.

Har ni läst Mikaelas blogg? Det här är länken i alla fall. Vad tycker ni om henne och hennes livssituation? Jag är av den uppfattningen att man har rätrt att leva sitt liv precis som man vill. Det jag kan tycka om just hennes situation är att de kanske inte var ritkigt mogna för ett barn. MEN, så länge inte ungen kommer till skada, så är det ju faktiskt lugnt.

Jag tycker också att de som kommenterar att hon är omogen och en "jävla hora" m.m är minst lika omogna. Okej att hon skriver väldigt mycket i bloggen, men jag tror verkligen inte att "vi" känner henne bara för det. Jag tror faktiskt inte att hon tar betalt för att ha sex, vilket man gör om man är en hora.

Jag tycker att hon betar sig omoget för att ha barn, men samtidigt är hon ett barn själv. Och vad jag uppfattar av bloggen så tar hon faktiskt hand om sin unge, och det är ju huvudsaken.

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0